ЗАПИС НА СЕРВІС
Київ: kyivstar 0677707960 vodafone 0506952299 lifecell 0636952299
Васильків: kyivstar +38 097 7771593 vodafone +38 099 7771593

Наступного року на європейський ринок вийдуть електричні версії споріднених компактних моделей Opel Astra та Peugeot 308. Спеціально для них Stellantis у черговий раз перекроїв стару платформу EMP2. Стали відомі ключові технічні характеристики.

 

Про те, що Opel Astra та Peugeot 308 стануть електромобілями, повідомлялося ще у квітні минулого року, коли нова Opel Astra навіть не була офіційно представлена ​​(прем’єра відбулася влітку). Тоді інсайдери лише констатували факт, що батарейні версії готуються та вийдуть на ринок у 2023 році, але нічого не було відомо про технічну складову.

Бензинові, дизельні та plug-in гібридні версії актуальних Peugeot 308 та Opel Astra побудовані на модульній платформі EMP2, спроектованій на початку минулого десятиліття. Ця платформа спочатку не передбачала створення на ній суто електричних моделей, але в додатку до легких комерційних автомобілів, («каблучкам», однотонним фургонам і мінівенам) цей «візок» все-таки електрифікували, причому відносно малою кров’ю, так як ці машини досить великі Викроїти в них місце для батареї було нескладно.

Легкових електромобілів на платформі EMP2 досі немає, а влітку 2020 тодішня Groupe PSA (нині Stellantis) анонсувала повністю нову електромобільну платформу eVMP для компактних і середньорозмірних машин і пообіцяла представити перші створені на ній серійні моделі в 2023 році. Логічно було припустити, що електричні версії Opel Astra та Peugeot 308 переїдуть на платформу eVMP та порадують великим запасом ходу на одній зарядці (до 650 км), але цього, як виявилося, не буде.

                                                                                        Peugeot 308 SW

За даними німецького журналу auto motor und sport, Opel Astra-e та Peugeot e-308 збережуть платформу EMP2, яку все-таки зуміли пристосувати для легкових електромобілів. Остання версія цієї платформи називається EMP-V3, у додатку до електромобілів вона передбачає використання єдиного електромотора на передній осі з максимальною віддачею 115 кВт (156 к.с.) і 270 Нм. Ємність батареї становитиме 54 кВт·год, запас ходу однією зарядці – близько 400 км за циклом WLTP. Тобто електрична версія платформи EMP-V3 ненабагато перевершує за характеристиками електричну версію молодшої платформи CMP, на якій, наприклад, побудований компактний Citroen e-C4: віддача двигуна – 100 кВт (136 л.с.) та 260 Нм, ємність батареї – 50 кВт·год, запас ходу однією зарядці – 350 км.

                                                                                                 Citroen e-C4

Німецькі колеги кажуть, що Opel Astra-e та Peugeot e-308 будуть пропонуватися в тому числі з кузовами універсал – рідкісна пропозиція на ринку, альтернатива зараз є лише в особі китайського «сараю» MG5 Electric. Чи буде аналогічним чином електрифікований родинний преміальний хетчбек DS 4, поки що невідомо, але це цілком можливо з урахуванням того, що вже в 2024 році DS хоче повністю переключитися на електромобілі. Марку Opel чекає повне «озеленення» у 2028 році, марку Peugeot – у 2030 році (за межами Європи моделі з ДВЗ можуть залишитися).

.MG 5 Electric для Європи – це перелицьований рестайлінговий китайський Roewe Ei5 з єдиним електродвигуном на передній осі, що видає у версії Long Range максимальні 115 кВт. с.) та 280 Нм. Батарея ємністю 61,1 кВт·год забезпечує 400 км пробігу однією зарядці по циклу WLTP.

Додамо, що жодної офіційної та неофіційної інформації про те, які моделі будуть зроблені на новій платформі eVMP, досі немає, так само як і про те, чи «жива» взагалі ця платформа. Влітку минулого року Stellantis анонсував аж чотири нові електромобільні «візки», у тому числі STLA Medium, яка, можливо, є не що інше, як перейменована eVMP, але знов-таки жодних підтверджень цьому припущенню у нас поки що немає.

Запрошуємо вас переглянути докладний огляд Peugeot 308 від команди InfoCar.ua:

 

Джерело:.infocar.ua

Опубліковано 15.02.2022 в розділі: Новини з мітками: ,

Бажаєте завжди бути в курсі важливих і корисних новин про все, що стосується ремонту та обслуговування автомобілів?

Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook!

© 2007-2023 ТОВ "Сіті Франс Сервіс"
Спеціалізований автосервіс PEUGEOT, CITROEN, DS, RENAULT, OPEL у м. Київ та м. Васильків

Ви довіряєте - ми виконуємо!

СПОНСОР

БФ Товариство – Разом за життя

УЧАСНИК

Общественная организация независимых предприятий автосервисов

ПЕРЕМОЖЕЦЬ

Рейтинг-акція

Ми в соцмережах і месенджерах:
Facebook | Instagram | Twitter | Foursquare | YouTube | Telegram | Viber