Peugeot e–308 отримає батарею ємністю 54 кВтг-всього на 4 кВтг більше, ніж у батареї нинішнього е-208, Тим не менш, поліпшена акумуляторна технологія дозволить забезпечити запас ходу електричного 308-го до 400 кілометрів по європейському циклу WLTP. Акумулятори, що підтримують швидку зарядку потужністю 100 кіловат, будуть упаковані під підлогою – внутрішній простір салону буде таким же, як у актуального гібрида Peugeot 308. Модель оснастять електромотором, що розвиває 154 кінських сили і 269 Нм крутного моменту, який буде передаватися на передні колеса. Повністю електричну силову установку отримають як хетчбек, так і універсал. Очікується, що покупцям e-308 буде запропонований в тому ж діапазоні комплектацій, що і поточний Peugeot e-208. Однак перехід на електротягу неминуче викличе збільшення ціни. Так, наприклад, розрив між найдешевшими бензиновими і електричними версіями молодшого 208-го становить близько 13 тисяч доларів. На конвеєр Peugeot e-308 відправиться в червні наступного року. У компанії очікують, що на електричний 308-й доведеться не менше 20% продажiв моделі. |
Опубліковано 14.01.2022 в розділі: Новини з мітками: Peugeot, Peugeot 308, Peugeot e-308
Бажаєте завжди бути в курсі важливих і корисних новин про все, що стосується ремонту та обслуговування автомобілів?
Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook!