Перед тим як вирушити в дорогу, двигун автомобіля необхідно прогріти. Особливо якщо йдеться про зимову пору року. Однак при цьому багато хто зауважує, що у сучасних автомобілів цей процес займає багато часу. Насамперед, це відноситься до дизельних автомобілів, але і з бензиновими двигунами з турбонаддувом та безпосереднім упорскуванням можуть бути проблеми.
Тематичний портал “За кермом” опублікував поради досвідчених водіїв, як можна прискорити процес прогрівання двигуна сучасного автомобіля, і від чого це залежить.
Температура навколишнього повітря та швидкість вітру
На такі чинники, звісно ж, вплинути не можна. Але все ж таки ви можете, наприклад, точно знати, як пролягає через двір вашого будинку підземна теплотраса. А виявити її легко – над нею сніг буде підталим. Поставте свій автомобіль над нею і виграєте завдяки цьому кілька хвилин.
Оберти двигуна
Чим вище оберти – тим швидше прогрів. У цьому ключі, як би це не було дивно, старі карбюраторні двигуни мали деяку перевагу у вигляді “підсмоктування”. Це важіль під передньою панеллю, який витягували він відразу після запуску двигуна. При цьому мотор працював із прикритою повітряною заслінкою зазвичай на більш високих оборотах, ніж сучасний упорсковий двигун у режимі прогріву. Водію сучасної машини можна трохи натиснути на педаль акселератора, щоб двигун працював у діапазоні 2000-2500 об/хв.
Навантаження на двигун
Чим більше навантаження, то швидше прогрів. Однак важливо пам’ятати, що ви можете перевантажити холодний мотор. Охолоджене масло не здатне забезпечити повноцінного змащування, а теплові зазори стають далекі від оптимальних. Тому рекомендується спочатку зробити нетривалий прогрів на холостому ходу, а після – неспішний рух ще кілька хвилин на мінімальному навантаженні. Дещо прискорить прогрів автомобіля з варіаторами або класичним автоматом під час стоянки включення режиму “D” коробки передач.
Тепловіддача в обігрівач
Також на швидкість прогріву автомобіля впливає і те, наскільки правильно ви користуєтеся обігрівачем. Якщо літраж двигуна вашого транспортного засобу невеликий, то радіатор обігрівача, що продувається крижаним повітрям на максимальній швидкості обертання вентилятора, дуже ускладнює прогрів машини. В результаті повітря з печі йде холодне і двигун прогріти не вдасться.
Тому буде краще на першій швидкості потихеньку відтавати вітрове скло. Є машини з двома опалювачами, там тепловідведення більше, але зазвичай ці транспортні засоби мають досить потужний, а тому і двигун, що швидко прогрівається. Ще на автомобілях із сучасними енергоефективними моторами часто ставлять електропідігрівач повітря у опалювачі. Ось цей пристрій заслуговує на всілякі похвали.
Наявність додаткових систем підігріву
Без низки пристроїв власники дизельних автомобілів обійтися зараз не можуть. Це автономні обігрівачі, що працюють на паливі з бака. Їхній єдиний недолік полягає в тому, що вони можуть посадити акумуляторну батарею.
Але на цей випадок передбачено захист. Можна придбати такі пристрої та встановити на свій автомобіль.
Також можна не давати двигуну охолонути після попередньої поїздки, тобто не глушити двигун зовсім.
Джерело: apostrophe.ua
Опубліковано 22.12.2021 в розділі: Новини з мітками: Автосоветы, Дороги
Бажаєте завжди бути в курсі важливих і корисних новин про все, що стосується ремонту та обслуговування автомобілів?
Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook!