У суботу зранку Ож’є спіймав прокол на СД10, через що втратив понад одну хвилину та перше місце в гонці.
Проте французу пощастило з тим, що у той момент через аварію його напарника Есапекки Лаппі, який невдало перекрив половину траси, на трасі був оголошений режим червоних прапорів. Це дозволило суддям повернути час Ож’є, який завдяки цьому опустився лише на друге місце та програвав Крісу Міку на Toyota лише декілька секунд.
Мік подолав трасу перед Ож’є і також побачив перед собою машину Лаппі. Есапекка зі штурманом сигналізував йому, що варто зменшити швидкість, тому британець повільно подолав ту ділянку траси. Він вважає, що зупинка гонки та прокол Ож’є були не простим збігом обставин.
Коли Міка запитали, чи варто було зупиняти гонку, щоб машини могли без проблем проїхати місце аварії Лаппі, він відповів: «Він був обабіч траси, там не було драматичної ситуації.
Ми під’їхали до повороту, побачили Янне [Ферма, штурмана Лаппі], який махав нам. Я спокійно їх проїхав.
Хтось повинен звернути увагу на Citroen – вони зловживають системою безпеки, яка створена для рятування життів».
Бюдар повідомив, що у Citroen не знали про прокол Ож’є до його фінішу, тому він відхилив те, що команда щось робила неправильно.
При цьому Лаппі натиснув зелену кнопку, а не червону, щоб повідомити організаторам, що з екіпажем усе гаразд.
Рішення про зупинку спецділянки прийняв директор маршруту гонки.
«Не буду коментувати висловлювання Кріса, – сказав Бюдар. – Це повна нісенітниця. Рішення про червоні прапори приймає директор маршруту.
Есапекка натиснув зелену кнопку та не чіпав червону – це легко побачити у зібраних даних».
Організатори гонки в Мексиці підкреслили, що на їхнє рішення не було жодного впливу зі сторони Citroen.
Директор ралі Патрік Субервіль сказав Motorsport.com: «Ніхто не дзвонив до суддів. Машина не була у безпечному місці за межами траси.
Ми маємо пам’ятати, що в гонці не лише екіпажі WRC, але й інші гонщики. У інших, так би мовити, інший стиль кермування, а машина Лаппі була у сліпому повороті. Її неможливо було побачити. Перепрошую, але безпека для нас на першому місці.
Директор маршруту прийняв рішення – я повністю з ним погоджуюся. Це був зайвий ризик.
Ми не знали, чи Лаппі ще поруч із машиною. Ми побачили, що повз проїхали дві машини – і вони не надто зменшували швидкість. Як я вже сказав, безпека була на першому місці».
Источник: ua.motorsport
Опубліковано 10.03.2019 в розділі: Автоспорт, Новини з мітками: Citroen, Citroen C3 WRS
Бажаєте завжди бути в курсі важливих і корисних новин про все, що стосується ремонту та обслуговування автомобілів?
Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook!