Компактвен Peugeot Rifter збудовано на платформі PSA EMP2. В модельній гаммі Peugeot новинка замінила пасажирську версію Peugeot Partner яка називалась Tepee.
В оформленні місця водія відразу впізнається фірмова концепція Peugeot – i-cocpit: високе розташування панелі приладів, компактне рульове колесо, зручне розташування усіх органів керування. В Rifter передбачено два варіанти виконання: на 5 або 7 місць. Цікаво що модель пропонується зі звичаною (L1) та подовженою (L2) версією кузова. Довжина складає 4,4 та 4,75 метрів відповідно. Цікаво що вперше різниця в довжині досягнута не за рахунок збільшення заднього звісу авто, а саме завдяки істотному подовженню колісної бази. Різниця довжини бази версій L1 (2785 мм) та L2 (2975 мм) складає істотні 190 мм! Rifter має немалий кліренс у 180 мм та систему GripControl, що допомагає адаптувати системи авто для оптимальної поведінки та реалізації тяги коліс в різних погодних та дорожніх умовах.
В Україні модель пропонується з двома версіями турбодизелів. Перший – добре знаний 1.6 HDi (92 к.с.) що давно став легендою серед прихильників дизельних двигунів. У Rifter він пропонується тільки в версії з механічною КП. В той час, як більш сучасний турбодизель 1.5 HDi (130 к.с.) – навпаки доступний лише з 8-ступеневою автоматичною коробкою передач.
Обирайте своїх фаворитів на сайті autoroku.ua. Голосування триватиме до 12 січня 2020 року включно.
Джерело: Autocentre.ua
Опубліковано 17.12.2019 в розділі: Новини з мітками: Peugeot, Peugeot Rifter
Бажаєте завжди бути в курсі важливих і корисних новин про все, що стосується ремонту та обслуговування автомобілів?
Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook!